ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

عشق به کودک

1391/11/8 17:13
نویسنده : مامان ایلیا
866 بازدید
اشتراک گذاری

پیام عشق برای کودکان:


1- بگویید که دوستش دارید: این جمله باید اولین چیزی باشد که کودکتان صبح ها ، پس از بیدار شدن از خواب می شنوند و نیز آخرین جمله ای باشد که پس از شنیدن آن به خواب می رود . موقع دعوا و مشاجره و هر زمانی که انتظارش را ندارند بگویید که دوستش دارید .

2-در آغوشش بگیرید: هیچ مانعی برای در آغوش گرفتن کودکتان وجود ندارد .

3-  لمسش کنید: آرام به پشت او بزنید ، بازوهایتان را دور شانه هایش حلقه کنید ، موهایش را به هم بریزید.

4-در بازی اش شریک شوید : توپ بزنید ، برای پرندگان دانه بریزید ة‌باد بادک هوا کنید و با او مسابقه دهید .

5-گوش دهید ،‌واقعاً گوش دهید :درحین گوش دادن جملاتی به زبان بیاورید که نهایت توجه تان را به صحبت های او نشان دهید . کانند (وای چه جالب) ( من اصلاً نمی دانستم ) (بیشتر در این مورد توضیح بده )
 

6-  بدون به زبان آوردن کلمه ای با او حرف بزنید :به تماشای بازی او در مدرسه یا زمین بازی بنشینید . لحظه هایی که به شما نگاه می کند یا نگاهتان باهم تلاقی می کند ،‌به او لبخند بزنید . علائم خاصی برای رابطه تان تعریف کنید که فقط خودتان دونفر معنی آنها رادانید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رسول
14 بهمن 91 17:58
_______♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥███████████♥ ___♥█████████████████♥████♥_____♥████♥ __♥████████████████████████♥_____♥███♥ _♥███████████████████████████♥_____♥███♥ ♥███████████████████████████████___♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥███♥ _♥█████████████████████████████████████♥ __♥███████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥