ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

کارهای ایلیا 3

1391/11/17 17:26
نویسنده : مامان ایلیا
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینمممممممممممممم عاشقتم بهترین پسر دنیا

قربونت برم این چند وقته خیلی سرم شلوغه و نمیتونم زیاد بیام و اپ کنم وبتو...سر فرصت میام و میگم چرا...

اما کارهای قند عسلم :

جدیدا همش منو عزیزم صدا میکنیخجالت..و به قول سارا جوری هم میگی عزیزمممم که نگو..منم کلی ذوق میکنم اخه خیلی دلچسبه که پسرم با این لحن صدام کنه..زبان

وقتی چیزی میخوای که میدونی من باهاش مخالفم میای و سرت رو کج میکنی و میگی خواهش میکنم...و منم فوری به خاطر اینکه این نوع محترمانه صحبت کردن رو خوب یاد بگیری قبول میکنمابرو

خیلی مودب تر شدی و موقعیت ها رو دیگه خوب تشخیص میدی و میدونی کجا وقته بازیه و کجا وقت اروم نشستنمژه

ماشالله عقلت خیلی بیشتر سنت میرسه..و خیلی چیزها رو که من فکر میکنم متوجه نمیشی خیلی خوب درک میکنیتعجب 

همش توی خونه دور میخوری و بهم میگی عزیزم خیلی دوستت دارممممممنیشخنداون وقته که میخوام بگیرمت اونقدر فشارت بدم تا جای بوسه هام روی بدنت بمونه اما خوب میدونم نمیشه..هههههههه

دیگه بیشتر میتونم بهت اطمینان کنم قند عسلم ...مثلا بعضی ظهر ها که شما بیدار میشی و من خوابم میاد برات پرشین تون رو که عاشقشی میگیرم و میگم نگاه کن تا من کمی استراحت کنم...و شما هم میشینی و اصلا سرو صدا هم نمیکنی و دست به چیزی نمیزنی تا من خودم بیدار بشم...البته من که خودم کامل نمیخوابم یعنی همش حواسم به شماس اما جلوی شما خودم رو خواب میگگیرم تا ببینم چیکار میکنی...و شما هم اقااااااااااااااقلب

صبح ها بعضی وقت ها که زودتر من بیدار میشی میای تو تخت ما و نازم میکنی و میگی عزیزم صبح شده چشماتو باز کنمژه

عاشق بیرون رفتنی...اونم بیشتر خونه ی مامان جون و پارکهورا

دیشب رفته بودیم عروسی و شما کلی رقصیدی و بهت خوش گذشت اما متاسفانه یادم رفته بود دوربین رو ببرمنگران

وقتی چیزی بهت میدم فوری تشکر میکنی و میگی دستت درد نکنهاز خود راضی

پسر نازم داشتن پسری مثل تو ممکنه ارزوی خیلی ها باشه...اما تو برای ما یک ارزوی تحقق یافته ایی که قدرت رو میدونیم و بهترین های همه چیز رو فقط برای تو میخواهیم دردونه ی مامان و بابا..

همیشه سالم و سرو حال باشی و بدون که توی تک تک سلول های بدنم همیشه تو رو حس میکنم حتی ملموس تر از وقتی که توی بطنم بودی..

دوستت داریمممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یگانه
18 بهمن 91 21:34
خدا رو شکر
مامانی بچه ها از اون چیزی که ما فکر میکنیم باهوش ترن و رفتار ما رو تقلید میکنن
یگانه هم همش میگه عزیزم دوست دارم دلم برات تنگ شده
و چه ذوقی داره برای مامانا


اره...واقعا کلی ذوق میکنیم