ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

تولد یک سالگی

1391/3/4 11:03
نویسنده : مامان ایلیا
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممم...شیرین عسلم.....

الان میخوام چند تا عکس از تولد یک سالگی ایلیا جان بذارم... شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسر گلم تولدت خیلی خوب بود یه جشن بزرگ خونوادگی برات گرفتیم...اما تو یکم بد اخلاق بودی..

niniweblog.com

.ولی خیلی خوش گذشت همه چی هم عالی بود...یه کیک خشگل و بزرگ و...خیلی خوردنی های دیگه البته اینجا نمیشه همهی عکس ها رو بذارم اما اون ها رو که میشه برات میذارم..

 

 

 

البته پسر گلم بیشتر عکس ها رو چون تنها نبودی نشد بذارم.

توی تولدت هم یه عالمه اسباب بازی خیلی خشگل..با لباس های قشنگ و یه عالمه تراول های 50 خشگل گیرت اومد..

niniweblog.com

 

پسرم همیشه بدون که مامانو بابا عاشقتن

niniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
7 خرداد 91 10:13
دوست خوبم ممنون بهمون سر زدی من با افتخار پسرم و البته شما رو لینک کردم به جمع دوستانه ما خوش اومدین ......


چی نوشتی مامانی درسا.....من با افتخار پسرم....
مامانی درسا
7 خرداد 91 14:04
ای وای راستی من چی نوشتم ببخش دوست من ...... آخه وبت باز نمیشد از دیروز اولش اومدم واست تلگراف بزارم بعد یه دفعه اومد منم هول شدم سریع اومدم واست نوشتم ببخش دوست من قول میدم دیگه تکرار نشه ..... بالاخره قرض از مزاحمت لینک کردن شما و پسرم بود ..... دوستتون دارم ...... پسرمو ببوس


قربونت مامان درسا......منم شما رو لینک کردم
نمیدونم چرا اینطوره!!!!وب شما هم اینطوری میشه؟؟؟
سپیده
18 شهریور 91 10:34
پیام خصوصی دارید؟


باشه عزیزم بذار