ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

روز استوارترین فرد دنیا..یعنی پدر...

1392/3/4 11:07
نویسنده : مامان ایلیا
949 بازدید
اشتراک گذاری

بابای مهربونم با تمام وجود دوست دارم و ازت سپاسگذارم تو بهترین پدر دنیا برای من و عزیزترین پدر بزرگ برای ایلیا هستی...

همیشه به دستهای پر مهرت تکیه کردم و میکنم...دوستت دارمممممممممم

همیشه زنده باشی و سایت بالای سرم پدرم..

رحیم عزیزم همیشه فکر میکردم احساسات یک مادر خیلی بیشتر از پدر است اما تو با سعی و کوششی که برای زندگیمان میکشی این رو به من فهماندی که احساسات تو خیلی خالص تر از منه من عشق رو در کنار تو تجربه کردم و حالا که یک فرزند دارم و حاصل عشقمان است لذت ان را خیلی بیشتر حس میکنم....

پسر عزیزم بدون که تو بهترین بابای دنیا رو داری چون خالصانه و گرم و صمیمی تو را میپرسته...

حتی گاهی وقت ها که شما با هم بازی میکنین یا بدون من بیرون میرین خیلی حسودیم میشه چون تا قبل از تو رحیم فقط برای خودم بود اما حالا تو هم هستی ای هستی زندگیم..

رحیم عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم ..چرا که بهترینی

بودن در کنار تو برای من و ایلیا بهترین و بزرگترین نعمته....

دوستت داریم عشقممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شايان و پرنيا
6 خرداد 92 13:31
سايه اين باباهاي مهربون هميشه رو سرتون


مرسی عزیزممممممم
مامان ارشیا
14 خرداد 92 16:19
کانون گرم خونتون همیشه پر از خنده و شادی و سلامتی باشه
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
29 خرداد 92 8:56
سلام دوست جونی خوبی؟نیستی ؟ دلم برتون تنگیده یه سری بهمون بزن ایلیا جونم می بوسمت
مامانی درسا
1 تیر 92 15:24
ای وای هر وبی میرم کم کار شده این وروجکا که نمیزارن آدم کارشو بکنه ..... امیدوارم همیشه خوش باشید
ღ مونا مامان امیرسام ღ
11 تیر 92 1:32
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. اگر بعد از رای دادن خبرم کنید خوشحال میشم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
atolie
11 تیر 92 14:01
با سلام خدمت شما. به وبلاگ آتليه اي کردن عکس کودکان سر بزنيد.شايد براي فرزند دلبندتان مناسب باشد. آدرس وبلاگ http://atolie-nazanin.loxblog.com