ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

ایلیا و کارهاش

1391/7/26 9:25
نویسنده : مامان ایلیا
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقــــــــــــــــــــــــــــــــ مامان

نمیدونم همه ی بچه ها اینطورن یا شما اینقدر جنبو جوشت زیاده عزیزم..

توی همه ی کارها دوست داری کمکم کنی...اینم چند نمونش..

رفته بودی روی صندلیت و میگفتی میخوام قاشق ها رو مرتب کنم برات مامانم..

 

Baby Looney Tunes

 

Baby Looney Tunes

 

مامان ببین چقدر قشنگ دارم میذارمشون

 

Baby Looney Tunes

 

عاشق نقاشی کشیدنی ..همش دوست داری یه خودکار بهت بدن با برگه و تو نقاشی بکشی..زیاد از مداد رنگی خوشت نمیاد

 

pooh divider

pooh divider

قربونت برم یادت دادم سیب بکشی ..تو هم خیلی سریع یاد گرفتی ببین چه خشگله..

 

pooh divider

اینجا هم موبایل منو گرفته بودی داشتی با هدفون اهنگ ملودی رو که خیلی دوست داری گوش میکردی

 

nice kawaii

 

رفته بودیم پارک..توی ورودیش مجسمه داره که تو خیلی اونها رو دوست داری فوری رفتی وایسادی گفتی مامان بیا عکس بگیر..فداتــــــــــــــــــــــــــ

 

nice kawaii

 

وای خدا جونم شکرت که به ما یه فرشتهی ناز دادی ..شکرتـــــــــــــــــــــــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
26 مهر 91 14:38
عزیزم مطلب اون یکی وبمه
www.nicel.blogfa.com
مطلب اونجا هست


رفتم ولی نبود
سمانه مامان ستایش
26 مهر 91 15:56
چه پسر هنرمندیآفرین ایلیا جون
مرسی که بما سر زدین.لینکتون کردم مامان ایلیا گلی


مرسی ...منم لینکتون کردم


مامان لنا
26 مهر 91 18:24
مرسی به ما سر زدین . افرین به این نقاشی افرین پسر گل لینکتون کردم


قربونت خاله جون..منم لینکتون کردم
نایسل
27 مهر 91 14:10
عزیز دلم خوبی هههههههههه
مرسی تو خودت محشری ازهمه سسرییییی
خودت این پسسرباهوشت
چه سیب خوشملی کشیدی خاله


مرسی خاله جونم
نایسل
28 مهر 91 4:18
مرسی عشقممم
رسول
29 مهر 91 9:54
واقعا فرشتس مامان ایلیا خدا نگهش داره

للًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

بدو بیا عکسای جشن تولده

…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`


اومدمممممممممممممم