ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

حرف زدن های ایلیا

1391/2/11 20:26
نویسنده : مامان ایلیا
347 بازدید
اشتراک گذاری
ایلیای...جگر...ناز....نفس....مامانو بابا

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

الان پسر نازم خوابه که من دارم براش مطلب مینویسم...ایلیا جان خیلی قشنگ حرف میزنی عشق

مامان..مثلا..

خاله ساسا (خاله سارا)

بابا هفته مگازه (بابا رفته مغازه)

بابا جین..مامان جین (بابا جون..مامان جون)

آله (آره)

بابا اوجاس (بابا کجاس)

من هفتم خونه ماما جین تند تند آمدم (من رفتم خونه ی مامان جون تند اومدم)

دایی علی هفته الاک (دایی علی رفته اراک)

.....و خیلی حرف های قشنگ دیگه ای که میزنی عزیزم....

....پسرم همیشه بدون که مامانو بابا عاشقتن.....

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ilijoon
27 اردیبهشت 91 19:01
فداي گل پسر شيرين زبون دوستت دارم جيگر