ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

چکاب بهداشت برای 3 سالگی

1391/9/26 19:47
نویسنده : مامان ایلیا
257 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با دوستم و پسرش که همسن شماست رفتیم بهداشت برای چکاب 3 سالگی شما:

خدا رو شکر همه چی خوب بود

وزن: 16

قد:100 سانتیمتر

ماشاللللللللللللللللللهبغل

دندان پزشک هم بردمت و خدا رو شکر همه ی دندونات سالم بود..فقط هنوز برای چشمات چکاب نبردمت که اونم منتظر متخصص هستم تا بیاد

خدایا همیشه حافظ پسرمون باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 22:25
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


باشه..عزیزم
رسول
27 آذر 91 13:20
خدارو شکر پیشاپیش یلدا مبارک دوستون دارم من آپم بووووووووووووووووووووس
شهین مامان نوید نوین
27 آذر 91 13:45
سلام خانمی خوبین؟کم پیدا شدی هاها
با کلی تاخیر تولد ایلیا جون مبارک باشه اشا.. تولد 120 سالگیش


مرسی شهین جون مثل همیشه لطف داری گلم...پسر نازت رو ببوس
الی مامان
28 آذر 91 15:35
چه زود به 100 رسیدند
چه زود به 120
150
160
170
...
چه زود می گذرد!!!!!


اره..واقعا همینطوره که میگی
معصومه
29 آذر 91 10:40
سلام عزیزم.معصومه ام.دیشب تو نی نی گپ.ببخش یهو سیستمم هنگ کرد و خاموش شد.فکر کنم داره ویروسی میشه.ببخش که همینجوری وسط راه موندیم دیگه.حرفامون نیمه تموم موند.ایلیا خشگلمم ببوس..


مرسی عزیزم
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:45
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی
روی گل شما به سرخی انار


برای شما هم مبارکککککککککککک