ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

چکاب بینایی سنجی

1391/10/13 12:07
نویسنده : مامان ایلیا
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممم....یه عالمه سلام به جگر مامان

دیروز عصر برات نوبت گرفتم از دکتر برای معاینه ی چشمت..چون از  سالگی باید چکاب بشی...وقتی رفتم اونجا یه عالمه بچه بود که بعضی هاشون عینکی بودن ..وای نمیدونی چقدر ترسیدم وقتی اونها رو دیدم همش تو دلم میگفتم نکنه یه دفعه بگه چشم پسر منم مشکل داره...خلاصه صدای تپش قلب خودم رو میشنیدم..   .شما هم مثل یه اقا نشسته بودی روی صندلی و منتظر بودی تا نوبتمون بشه..یه پسر کوچیکی که اومده بود همش فضولی میکرد ..میرفت توی پنجره ..تو هم همش به من میگفتی وای مامان ببین اون پسره چیکار میکنه و یه کلی تعجب کرده بودی...قربونت برم پسر با ادبم

خلاصه شماره ی ما 7 بود....خواندن شماره ها شروع شد.224019_austin3.gif.شماره ی یک رو خوند و رفت داخل..بعد مدتی اومد و شماره ی دو رو خوند اما هنوز نیومده بود خلاصه تا 6 خوند کسی نبود و گفت 7 ..حالا منو میگی اینجور بودم

رفتیم داخل اقای دکتر گفت بشین روی صندلی و ایلیا رو هم بذار روی پات..خیلی هم مهربون بود اول باهات حرف زد و گفت چه پسر خوبی هستی..خلاصه با دستگاه ازتچشمات عکس گرفت ...حالا منو میگی تو دهن دکتر بودم ببینم چی میگه....که خدا رو شکر گفت هیچ مشکلی نداره و یه کارت برام پر کرد که سال دیگه هم بریم چکاب چون برای ورود به مدرست این کارت رو میخوان...تو دلم عروسی بود و تند تند خدا رو شکر میکردم777819_worship.gif

پسر گلم همیشه بدون که مامانو بابا عاشقتن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
15 دی 91 0:14
خداروشکرکه مشکلی نبوده آقای ایلیاخان خوش تیپ همه جوره خوش تیپه راستی مامانی خصوصی داری عزیزم