ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

بابا جون روزت مبارک

1391/3/17 11:53
نویسنده : مامان ایلیا
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....پسر عزیزم....

پسر گلم دیروز روز پدر بود اما چون سایت قطع بود نتونستم بیام و زودتر بنویسم..

بابا رححححححححححیم روزت مبارک

همسر عزیزم منم از همین جا از طریق وبلاگ پسر نازمون روزت رو تبریک میگم

ایشالله تا هزار سال بالای سر منو پسرمون باشی..بوسسسسماچ

پسر گلم منو تو برای بابایی یه ناهار خوشمزه درست کردیم و سه تایی جشن گرفتیم..

بعدش شب رفتیم خونه ی بابا جون....خاله هم اومده بود و بعد شام برای بابا جون جشن گرفتیم و کلی هدیه های خشکل بهش دادیم و کلی خوش گذشت تو هم حسابی شیطونی کردی...

پسر گلم همیشه بدون که مامانو بابا عاشقتن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

جابر حبیبی
19 خرداد 91 16:45
سلام خسته نباشید من جابر حبیبی هستم امیدوارم که در تمام کارهایتان موفق باشید. امیدوارم که در تمام مراحل زندگیت موفق باشی ممنون از نینی وبلاگ که برای همه ایرانیان این امکان را گذاشته است که خاطرات کودکانمان را در ان ثبت کنیم تا در اینده کودکان ما خاطرات خود را بخوانند و ... ما هم که دیدیم نینی وبلاگ بهترین امکانات را برای ما فراهم کرده است سعی بر ان کردیم که یک انجمن به نام نینی انجمن بزنیم تا شما در نینی انجمن سوالات خود را بپرسید و به گپ زدن با سایر نینی وبلاگی ها بپردازید.هر مشکلی که دارید را بپرسید و در نظر سنجی ها و مسابقات ما شرکت کنید.مطالب طنز و سرگرمی را ارسال یا مشاهده نمایید لطفا به نینی انجمن امده و عضو شوید و مطالب یا سئوالات خود را بپرسید ادرس نینی انجمن:http://ninianjoman.rozblog.com/Forum ولی در حال حاضر کمتر کسی نینی انجمن را می شناسد خواهش دیگر ما این است کهما را به دوستان خود معرفی کنید! لطفا برای حمایت از نینی انجمن کد زیر را دانلود کرده و در وبلاگ خود بزارید http://ninianjoman.rozup.ir/Pictures/ninianjoman. در ضمن به یک مدیر فعال نیاز داریم منترتون هستم
مامانی درسا
20 خرداد 91 2:24
اول روز پدر مبارک واسه بابا جونی ایلیا و بعد انشاالله همیشه خوش باشین ...... پست بالا هم واسم باز نشد ...... عکس ها خیلی زیبا بودن ........ دست گلش درد نکنه که اینقده کمک مامانش میکنه


مرسی مامانی درسا...من هر چی میخوام بیام توی وبت برام باز نمیشه...چراااااااا
مامان سونیا
20 خرداد 91 13:14
بزرگ مرد کوچک روزت مبارک


قربونت مامان سونیا
مامان امیر
21 خرداد 91 16:30
سلام عزیزم
پست بالا باز نشد عکس های قشنگی گذاشتید و آفرین به این گل پسر که اینقدر کاری و خوبه
عزیزم من آپم ، پیش ما هم بیایید خوشحال میشم با دستان مهربونتون نظر بدهید و در نظر سنجی هم شرکت کنید. ممنون بای


مرسی که سر زدین ..عکس هاش باز نشد؟؟؟
مامان سونیا
21 خرداد 91 18:37
ماشاالله به این گل پسر که از حالا به مامانی کمک میکنه
نایسل
22 خرداد 91 11:20
عزیززز دلم منم لینکت کردم اهلی دوستای خوبی بشیم


مرسی گلم
متین مامی ایلیا
22 خرداد 91 14:29
به به چه پسری
خوش به حال مامان با این قند عسل که کارم میکنه من که دلم ضعف رفت از طرف من ببووووووووووووووووسینش


قربونت متین جان...مرسی
ني ني آينده
23 خرداد 91 8:49
ممنونم كه بهم سرزدين.
نسترن
23 خرداد 91 11:04
به به هزار ماشالله عجب پسر نازی مامان مهربون با اجازه لینکت کردم


منم همینطور لینکت کردم
نسترن
23 خرداد 91 11:37
برو خصوصی
نسترن
23 خرداد 91 11:38
مامانی اسم کوچیکت چیه چند ساله ات اهل کجایی؟ من که فضول نیستم هستم
ilijoon
31 خرداد 91 20:14