ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

کارهای ایلیا

1391/6/3 16:43
نویسنده : مامان ایلیا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان.....

ماشالله خیلی جنبو جوشت زیاد شده...اگه بیدار باشی اصلا نمیذاری بیام نت برا همین خیلی دیر میام آپ میکنم...وقتی پای کامپیوترم زودی میای و میگی مامان اجازه هست من بنویسم...منم میگم باشه و تو شروع میکنی به دکمه زدن..همش هم میگی تو چی دوست داری بنویسم...قلب

توی حرف زدن هم که ماشالله کم نمیارینیشخند

همش به من میگی مامان عزیزم خیلی دوستت دارم ..بزرگ دوستت داارمتعجب

به بابایی خیلی عادت کردی..تا پیشت نباشه نمیخوابی..دوست داری موقع خواب برات با پتو چادر درست کنهقهقهه

توی کارهای خونه هم به من کمک میکنی..وقتی بازی میکنی دوباره اسباب بازیهات رو جمع میکنی..تشویق

هر وقت برات کاری انجام میدم فوری میگی دستت درد نکنهمژه

واییییییی عشق مامان خیلی دوستت دارییییییییییم...خدایا مرسی از لطفتلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

باران قلنبه
3 شهریور 91 19:10
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا




چشم
ilijoon
4 شهریور 91 0:08
قربونت برم كه انقده مودبي واز ماماني اجازه ميگيري


خدا نکنه خاله جون
ilijoon
4 شهریور 91 0:09
ايول به پسري كه تو كارهاي خونه هم به مامان جون كمك ميكنه


مرسی
ilijoon
4 شهریور 91 0:11
عزيزم ممنون كه پيشمون اومديد من هم هميشه به يادتون هستم ولي نميدونم چرا بيشتر اوقات كه به وبتون ميام وبتون برام باز نميشه يعني فقط قالب وبتون مياد وهيچ متن وپستي توش نيست


واقعا خاله...دنبالش رو میگیرم
ilijoon
4 شهریور 91 0:11
ما هم خيليييييييييي دوستت داريم گل پسري
مام پارسا
6 شهریور 91 16:58
ای جاااااااااااااااااانم آفرین به ایلیا جونی حرف گوش کن و مودب.
خیلی خوبه که این همه کار خوب می کنی عزیزم.
مامان ایلیا جون پارسای من و ایلیای شما فقط یک روز اختلاف سن دارند پارسا متولد 22/9/88 هست.
خوشحال میشم که با هم دوست بشیم.
اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.
خوشحالم که یکی دقیقاً همسن پسرم پیدا کردم.



حتما عزیزم
مامان تارا و باربد
6 شهریور 91 17:33
به به عجب گل پسر خوب و مودبی آفرین پسرم که انقدر به فکر مامانی می بوسمت