ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

شیطونی های ایلیا

1391/6/8 9:42
نویسنده : مامان ایلیا
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه ی مامان....

امروز میخوام یکم از شیطنت هات بگم..قلب.البته همه ی بچه ها این فضولی ها رو دارن..به قول گفتنی بچه ی سالم باید شلوغی کنهنیشخند

اول اینکه این تخت ما دیگه از دستت داغون شده چون همش میری و روش میپری و میگی ترامبولینهخنده

روزی چند بار باید خونه رو مرتب کنم چون دوست داری هر جا من هستم اسباب بازی هات رو بیاری و بازی کنیآخ

وقتی میری تو حیاط اب بازی کنی بعدش شلنگ اب رو میگیری و همه ی حیاط رو با هر چی که توشه خیس میکنیچشمک

یاد گرفتی دیگه در یخچال رو باز میکنی البته یخچال که چه عرض کنم دیگه شده کمد بس بازو بستش میکنیقهقهه

قربونت برم پسر گلم که اینقدر شیطنت هاتم مثل خودت بامزن..خجالت

pig 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله روشا و شاینا
8 شهریور 91 23:54

با اون قلب مهربونت واسه چشم شاینام دعا کن ایلیا جونم


حتما خاله جون
مناء
9 شهریور 91 11:41
♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` ای شیطون
ilijoon
18 شهریور 91 2:37
آفرين گل پسري همينطور ادامه بدي تا سال بعد مامانيبايد همه وسايلش رو از نو بخره


ههههه...اره واقعا
ilijoon
18 شهریور 91 2:37
ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بياييد وبه ايليا راي بديد آدرس مسابقه هم تو وب ايليا است


چشم..حتما
ilijoon
18 شهریور 91 2:38
سپیده
18 شهریور 91 10:33
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
ilijoon
18 شهریور 91 17:12
ممنون گلم كه به ايليا راي داديد
ilijoon
18 شهریور 91 18:19
ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بياييد وبه ايليا راي بديد آدرس مسابقه هم تو وبمون هست ايليا شماره 7
خاله روشا و شاینا
19 شهریور 91 16:40
آپ کن دیگه تنبل
مامان تارا و باربد
26 شهریور 91 3:43
سلام مامانی کم پیدایی چه خبرا


سلام عزیزم..والله کارم داره شروع میشه حسابی گیرم
ستاره زندگی
26 شهریور 91 10:26
وای که مشکل من هم همینه میرم داخل آشپز خانه وسایل آشپزخانه اش میاره وهمراه من آشپزی میکنه!! پای تلویزیون میشینم عروسکهاش میاره میریزه کنار من و....