ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

پسر کاکل زری مامان

تولد مامان نرگس

1391/2/21 13:48
نویسنده : مامان ایلیا
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم....گل پسرم..تاج سرم

عزیزم دیشب تولدم بود..با هم رفته بودیم خونه ی مامان جون اما بابایی اصلا به روی خودش نیاورده بودniniweblog.com

منم چیزی نگفتم...دیگه شام خوردیم...و ظرف ها رو هم شستیم با خاله رفتیم طبقه بالا تا با کامپیوتر دایی بازی کنیم..تو یکم نشستی ولی خسته شدی و با خاله اومدی پایین...منم که خیلی این بازی رو دوست دارم موندم وبازی کردم ..بعد دیگه خسته شدم و اومدم پایین...اما...........

niniweblog.com

 

همین که در رو باز کردم دیدم وایییییییی.......

niniweblog.com

 

همه ی لامپ ها خاموشن و شما ها همتون در حالی که فشفشه دستتون بود میگفتین تولدت مبارک...

niniweblog.com

 

واقعا سوپرایز شدم...

niniweblog.com

 

نگو بابایی بلا یادش بوده و یواشکی رفته کیکو بقیه ی چیز ها رو خریده و گذاشته تو یخچال که من نبینم...تو هم قربونت برم همش داشتی کیک رو نخونک میکردی..

خلاصه کلی خوش گذشت...

همسر عزیزم خیلی دوستت دارم...

niniweblog.com

 

بعد باهم دیگه شمع ها رو فوت کردیم..

پسرم همیشه بدون که مامانو بابا عاشقتن.

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارمیا
21 اردیبهشت 91 10:56
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

روز مادر مبارک


مرسی مامان ارمیا جان...روز شما هممبارک
الهام مامان یاسمین
22 اردیبهشت 91 17:46
نرگس جون تولدت مبارک
وای چه حالی میده اینجوری غافلگیر شدن


مرسی الهام جون...بوسسسسسسسس
ilijoon
27 اردیبهشت 91 19:11
مجددا مامان جوني تولدت مبارك من هم مثل ايليا عاشق تولدم ان شاالله جشن120 سالگيتون